Впродовж всього життя ми споживаємо товари та послуги, і , незалежно від віку і статі, зацікавлені у їх хорошій якості. Однак, з виникнення торгівлі з’явились і недобросовісні продавці, які нехтують якістю товарів та послуг задля власного збагачення.
Всі ми, купуючи товар хотіли б, щоб він відповідав найвищій якості, а послуги, які нам надають, були бездоганними. Нажаль, часто стикаємось з тим, що купивши певну річ або отримавши послугу, як наслідок маємо зовсім не те, на що розраховували.
В такі моменти ми повинні пам’ятати, що право на якісні товари та послуги гарантоване нам законом. Зокрема, споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції мають право на захист своїх прав державою, належну якість продукції та обслуговування, безпеку продукції, необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця), відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону.
- Перегляди: 3824