Створено: 02 листопада 2015 Автор: Роман Даценко

28 жовтня набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення.

Вказується, що відповідно до статті 5 цього Закону, яка викладена у новій редакції, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань (електронне звернення), можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.
Слід звернути увагу на те, що у письмовому зверненні, у тому числі у електронному, необхідно:
- вказати прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання;
- викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- зазначити дату;
- зазначити електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.
Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.
Крім того, цією ж нормою Закону, закріплено право громадян на подання усних звернень як на особистому прийомі, так і за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні “гарячі лінії”.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ОСТАННІ НОВИНИ