Створено: 02 лютого 2015 Автор: Ірина Троцька

Проектом нового закону пропонується заборонити розміщення засобів зовнішньої реклами поза населеними пунктами на відстані менш ніж 100 метрів, а на міжнародних автомобільних дорогах – менш ніж 200 метрів від краю проїжджої частини.

Наразі законопроект, який має на меті внести зміни до Закону України "Про рекламу" зареєстрований за номером 1873 від 28.01.2015 року та перебуває на опрацюванні в комітеті.
Діючим законодавством дозволена відстань від краю проїжджої частини до реклами поза населеними пунктами не менше 5 метрів.
Пояснюють таку ініціативу досвідом та статистикою європейських країн (Німеччина, Австрія, Угорщина, Польща, Словенія, тощо) за якою відсутність на автомобільних дорогах та вулицях рекламоносіїв та реклами забезпечує зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод.
Такий обов’язок на Україну покладено і рядом міжнародних законодавчих актів, конвенцій та угод. Зокрема, ратифікувавши Конвенцією про дорожній рух від 8 листопада 1968 року (м.Відень) та Конвенцію про дорожні знаки та сигнали від 8 листопада 1968 року (м.Відень) Україна погодилась з умовами, за якими повинна вжити всіх заходів, що забороняють розміщувати плакати, афіші, наносити розмітку і встановлювати пристрої, які або можуть бути прийняті за сигнальні знаки або інші технічні засоби регулювання руху, або зменшувати їхню видимість або ефективність, або засліплювати водіїв та відволікати їхню увагу, створюючи тим самим небезпеку для дорожнього руху.
Крім того, на засіданні робочої групи з безпеки дорожнього руху Економічної і Соціальної Ради Організації Об’єднаних Націй, що відбулося 19-22 жовтня 2007 року, було прийнято «Правила, обумовлені типом дороги», відповідно до яких «За межами населених пунктів розміщення рекламоносіїв та рекламних вивісок повинно бути заборонено з обох сторін автомагістралі чи швидкісної дороги на відстані менше ніж 200 метрів від зовнішнього краю проїжджої частини».

Додати коментар


Захисний код
Оновити

ОСТАННІ НОВИНИ